Vragen en Advies

Bestellen
Wat is de status van mijn bestelling?
Heb je een of meer woonproducten gevonden in de webshop van Flinders? Dan kun je deze in je winkelmandje leggen. Als je alles hebt gevonden, vul je je gegevens in en doorloop je de stappen van het bestelproces. Klik op ‘Afrekenen’. Je ontvangt hierna...
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je een online bestelling wijzigen of annuleren? Heb je per ongeluk de verkeerde kleur of de verkeerde maat van een product besteld? Geen probleem. Zolang je nog geen e-mail hebt ontvangen waarin de verzending van je bestelling wordt bevestigd (met...
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt in de meeste gevallen er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Voorhout. Hiervoor kies je voor ‘afhalen winkel’ in het bestelproces. Je krijgt dan bericht van ons zodra je bestelling in de winkel voor je klaar ligt. ...
Bekijk alles
Betalen
Op welke manier kan ik betalen?
Bij ons kan je betalen met: Pin, iDEAL, creditcard, bankoverschrijving, Achteraf betalen met Klarna, Paypal en Bancontact / Mr Cash.
Kan ik ook achteraf betalen?
Betaal je liever achteraf? Ook dat is mogelijk bij RVSwarenhuis. Wij werken samen met Klarna. Je ontvangt eerst het product en daarna krijg je 14 dagen de tijd om te betalen. Om te kunnen betalen ontvang je na levering van Klarna een factuur. Dit kan...
Bekijk alles
Bezorgen
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Ja, dit kan direct als het product dat je geleverd wilt hebben op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Zodra je product is ingeboekt in het magazijn, ontvang je een mail...
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Jazeker! Als je pakket wordt verzonden met PostNL of Dynalogic kun je de zending in de gaten houden door middel van de track&trace code. Zodra je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je een track&trace code van ons per mail. Als het om...
Door wie wordt mijn pakket bezorgd?
BijRVSwarenhuis werken we samen met verschillende vervoerders. Het hangt van diverse factoren af met welke vervoerder jouw pakket bezorgd wordt. PostNLKleine pakketten versturen wij met PostNL. De bezorger levert je bestelling overdag af op het door...
Bekijk alles
Contact
Contact met ons opnemen
Heb je een vraag en kan je het antwoord niet vinden in de FAQ? Neem contact op met onze afdeling Klantadvies! Onze klantadviseurs kunnen je altijd verder helpen. Zij zijn bereikbaar via telefoon, mail en chat. Tel: 0850 87 17 97 Mail: info@rvswarenhuis...
Bekijk alles
Retourneren
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?
Zo snel mogelijk. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele kosten van heenzending terug op je rekening.
Kan ik ook retourneren in de winkel?
Uiteraard kun je het product ook kosteloos afgeven bij de RVSwarenhuis Winkel in Voorhout. Je volledige aankoopbedrag inclusief eventuele kosten van heenzending wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, teruggestort.
Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen
Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Mocht je toch een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan even contact op met de afdeling Klantadvies via info@rvswarenhuis...
Bekijk alles
Service
Garantie en voorwaarden
Wij garanderen dat je bijRVSwarenhuis een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument...
Mijn bestelling is niet compleet
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd! Je kunt hiervoor contact opnemen met onze afdeling Klantadvies. Onze collega’s staan voor je klaar.
Kan ik ook losse onderdelen bestellen?
Nee, je kunt in de meeste gevallen helaas geen losse onderdelen bestellen van je designproduct bij Flinders. Een paar onderdelen leveren we wel, deze vind je terug onder het kopje ‘Bijpassende producten’ op de productpagina van je product.
Bekijk alles
Zakelijk
Grote aantallen bestellen
Voor grote aantallen en project inrichtingen kun je contact opnemen met onze afdeling Projecten. Zij helpen je graag met met advies over alle mogelijkheden, services en een offerte. Stuur ons je wensen en NAW gegevens naarinfo@rvswarenhuis.nl
Bekijk alles

Copyright © 2020-present Foxley B.V. All rights reserved.